Det är dags att ni vet.

Jag ska berätta en hemlighet. Har inte velat sänka ert humör så har behållt det här för mig själv. Men kära läsare, jag kommer inte bli nästa kenza, blondinbella eller anagina. Jag har bestämt mig. Jag har inte tid att springa till datorn och skriva om mina aktiviteter under dagen. Varken tid eller lust. Ni som bryr er kan ringa till mig, jag berättar gladeligen. Det här är helt och hållet mitt beslut ingen annans. Varför jag kände för att berätta det just idag är för att jag märker att många börjar bli misstänksamma över det är för många dagars mellanrum mellan varje inlägg. Där har ni svaret...jag skriver när jag känner för det helt enkelt. Jag har sagt ifrån mig alla pengar jag blivit erbjuden från stora företag och från blogg.se. Det var dags för er att veta. Hoppas att ni finner hopp i livet trots detta. Detta betyder dock inte slutet så Håll utkik om några timmar framåt eller imorgon då kommer ett inlägg om en vistelse mitt i ingenstans!
min cooola syster som jag älskar och saknar!

Kommentarer
Postat av: Charissa

jaaaaahaaaaa, då vet jag! hahahahaha pusss <3

2011-04-08 @ 10:21:03
Postat av: SAMRA

hihihi.jag saknar dig också!!

2011-04-11 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0