I'm back!

Min dator har stått och samlat damm i min älskade lägenhet i Pune. Tänk att den skulle komma och kännas som ens hem och man skulle sakna att komma "hem". Vi människor är allt roliga, allt som känns bekvämt, blir ett ställe man vill tillbakla till. Vare sig det gäller en stad, ett hus, en person, ett beteende eller känsla. aja..
Själv har jag då varit på vift i Mumbai. Ska inte berätta om allt som hänt, då en 10 dagars story kan bli minst 10 sidor. Pallar ni läsa det? Hade inte jag gjort ialafall. Så istället så blir det bildbomb med lite kommentarer under.
Vi landade på "tip top plaza". Äntilgen skulle vi få sova i sängar! Det blev mycket roomservice här kan jag lova.
Träffade på 3 underbara hundvalpar utanför hotellet!
Jag är asnöjd i min hotellsäng.
Inte lika glad när vi kom till mentalsjukhuset. Fastän de kanske tom. hade de bättre än våra sjuka i  Sverige som mest får se fyra vita väggar medans dem här fick vara ute på gården största delen av dagen. Men det var jobbigt att se att folk levde såhär och att vissa hade varit här mer än 20 år. Fick även se en elchock som utfördes på en kvinna. Där brast det.
På nedervåningen ser man några personer. Det var jobbigt att se, som att de satt i burar.
Fick betställa min egna glass. 2 skopor chokladglass och massa inehåll tog jag, kex, nötter..ja vettefan vad mer. Som blanades och sattes i en strut.
Nee..nu orkar jag inte ladda upp fler bilder. Det kommer senare, just nu går det för segt och jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: syster Samra

ÅÅ vilka söta hundvalpar!!!<33 hahaha vad coolt att man kan beställa en egen glass :) Men jag skulle inte vällja dom ingridienserna:D Vad skönt att sova i sängar istället för madraser:P SAKNAR DIG <333 CAOO

2011-02-27 @ 17:42:31
Postat av: Charissa

mentalsjukhus + glass, my favourite combination.. hahah, va???

det var det hemskaste, sorgligaste inlegget (ursekta stavfelen, men sitter i biblioteket) jag nagonsin lest, tills den der bilden pa glassen kom upp! hahah sjuuuuukt

2011-02-28 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0