I'm back! Med en bildbomb!

Tjeniiixen! Imorse kom jag fram till Pune igen. Både tåkigt och skönt. Vi har haft en helt underbar semester! Levt som råttor ibland men jag har ändå mått som en prinsessa. Det har varit en erfarenhet att resa runt utan att riktigt veta destination alltid. Men det har gått förvånansvärt bra. Speciellt eftersom jag rest med de bästa! Fan vad vi har skrattat! Har även sett mina delfiner, fastän det var på håll, åkt båt, buss tåg och moppe- indian style. Träffat på fina människor, asjobbiga försäljare, sett underbar natur. Vi har varit irriterade, trötta, men mest skrattat åt allt sjukt. Som igår på bussen hem till Pune. Vi stannde vid nån plats mitt i natten och jag går in på en sunkig toalett, okej tänker jag vad har man inte sett här. Bättre än vägen ner då vi fick gå på "toa" som var ett öppet fält. Hursomhelst, jag går in, trött som jag är märker jag inget konstigt förens jag låser och ser att det är ett stort hål i toadörren. hahaha. gggrrrrreat. Går dock inte ut, utan ber Amanda stå och täcka hålet. Ibland orkar man inte.
Första stället vi bodde på, kochin-i kerala.
Haft jäkligt härliga frukostar!
Jag och malin- väntar på att delfinerna ska komma.
Såhär låg jag typ hela båthusturen!
Ibland satt jag..
Kom fram till en fantastisk liten by...Bananträd överallt!:)
Varkala...riktigt fin strand! Här bodde vi uppe på en klippa och såg stranden nedanför.
På ballkongen hade vi en liten gunga, sån som ska finnas i mitt framtida hem.
Vilken härligt dag- tralalalalalalal
Det här var första stället vi var på i kerala, kochin. Skulle ta kort på stranden och ser sen att jag tagit kort på en familj också. För vackert:)
Med tjejerna på middag i varkala. (Kerala).
Vad ska man äta...Lite fisk? Eller kanske en haj?
Det blev fisk. Typ varenda dag!
Var med på en liten samling där typ alla backpackers var. Skön stämmning och musik, bland annat en låt om att vara backpacker i Indien. Mycket skratt för man kände verkligen igen sig i allt.
I södra goa var det fuuuullllttt med försäljare och tiggare. Jobbigt att ligga och njuta på stranden när man ser små flickor och pojkar gå runt och arbeta och tigga. Man såg verkligen att de inte riktigt förstod vad dem gjorde.. Istället för att ge pengar köpte jag ett nagellack och målade naglar på dessa två sötisar. Fan vad glada dom blev...
Södra goa
Amanda, Malin och jag.
jag i min fina långklänning
Såhär mysigt bodde vi i södra goa!
Sista middagen på stranden

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad roligt det ser ut!! vem äter en HAJ!!! skönt att vara på stranden, och bada!!caoo volim te puno

2011-03-19 @ 15:30:23
Postat av: Charissa

gaaaaaaaaaaaaah fiiiiiiiiint

2011-03-19 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0