I'm in heaven

Hallooo po er alla dar po jorden! jag ar i sjunde himmlen! Mina vanner, min familj, min blivande man, alla som betyder och kommer betyda nogot for mig och ibland vill gora mig glada, ribban ar hog! ni kommer aldrig lyckas gora det lilla extra langre, so ge upp..jag alskar er som ni ar ando. Haha ne, men men min semester ar underbar! . Just nu bor vi i ett hus po stranden for 50 spann per person, inte illa. Har aven okt husbot, kort husbot, okt indienbuss i 16 timmar (kuul..not)...osv
bilder kommer nar jag kommer hem till pune igen!

Trots min underbara semester tanker jag och saknar er alla dar hemma!!<3<3 Puss po er!

Kommentarer
Postat av: syster Samra

ÅÅÅ vad ruligt med ett stort U . VI SAKNAR DIG OCKSÅ suada ( pune) ditt andra namn

2011-03-10 @ 20:01:28
Postat av: Charissa

låter wunderbar!!! saknar dig!!!

2011-03-10 @ 20:50:54
Postat av: tulay

va roligt suada relaxa för oss alla !!!:D

2011-03-11 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0