Liveeeeeeet och lite smakprov po bilder.

Tjena mina smo delfinungar..po tal om delfiner..jag sog en idag!!!! wieeeeeeeeeeeeeeee. Fatta lycka att sitta ata frukost o se en delin hoppa runt i havet.
och sepnderar semestern med underbara tjejer. Riktigt fin trio. Just nu ar vi i sodra goa, i palolem, sover i ett asmysigt litet hus i ett djungelomrode o strosar omkring po stranden om dagarna. Och ater. Hela tiden. Haha.

po toget..kolla in sovvagnarna. Dar log jag i 16 timmar.

Hyrde moppe

Hyrde en egen husbot!




Som jag sjalvklart korde


okte genom kanalerna




stranden i varkala

middag med 2 till tjejor


jag (med solkram i ansiktet) och amanda




Har av vi nu! och po en av de dar resturangerna ska vi dra ivag och ata middag. Sooo i will to the go now.

puuuss!





Kommentarer
Postat av: mamma

ohhhhh...izgleda underbart !!! i ti si mi helt underbar duso moja,saknam te jätte punoooo....Volim te !!!

2011-03-15 @ 18:18:38
Postat av: syster Samra

ÅÅ vad roligt !! Saknar dig !! hahaha vad bra att du kan köra en husbåt!!!!!<33 OCH EN MOPPE!!!! bra du kan du ta körkort!! Caoo vaolim te PUNO!!

2011-03-15 @ 20:01:40
Postat av: Charissa

sneeeeeeeeella kan vi flytta dit? pa riktigt? snella? mormor gav mig en katalog for singelresor (hon har nog tappat tron) och hade de varsta fina reklamen for kerala. jag dog lite.

har regnar det

PUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

2011-03-15 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0